CSOPORTVEZETŐI INFÓK

 

Információk csoportvezetőknek

"48 óra szeretetben"

2012.december 15-16 Szolnok

Ebben a tájékoztatóban olvashatod a legfontosabb tudnivalókat, a csoportvezetői feladatokat,

és a projektek megvalósításának részleteit.

 

CSOPORTVEZETŐK:

 

Olyan 18. életévüket betöltött fiatalokat keresünk csoportvezetőnek, akik jártasak a fiatalokkal

való foglalkozásban (ifjúsági csoportvezetőket, tanárokat, hitoktatókat, szülőket), van önbizalmuk,

készek felelősséget vállalni a 48 óra idejére a csoportért.

 

FELADATAID:

  • Tájékoztatja a szülőket a tervről, és összegyűjti a szülői beleegyezéseket kiskorúak esetében.
  • Jelentkezik – regisztrál – e-mailben,vagy személyesen a csoportregisztrációs űrlapon és a
  • jelenléti íven
  •  
  • e-mail:szefisz@gmail.com
  • Ő az illetékes, aki kapcsolatot tart a koordinátorral .
  • Felelős a csoportért a 48 óra alatt.
  • Megszervezi a csoport utazását a projekt helyszínére(ha erre szükség van).
  • A honlapon figyeli a híreket és erről tájékoztatja a csapatát: www.szefisz.webnode.hu

FELÜGYELETI KÖTELEZETTSÉG:

 

Csoportvezetőként a 48 óra alatt folyamatosan a csoportoddal kell lenned. Te vagy a felelős értük.

Figyelj arra, hogy jól érezzék magukat, hogy ne legyen megerőltető a munka, elegendő szünet

legyen pihenésre is.

 

A FIATALOK:

 

Életkor

Részt vehet minden fiatal 14 és 35 éves kor között. A jelentkezés csoportosan történik.
A „48 óra szeretetben” ideális alkalom az ifjúsági csoportok, osztályok, baráti körök számára,

hogy valami rendkívüli dologban vegyenek részt, és a nem mindennapi körülmények között

jobban megismerjék egymást.

. A csoport nagysága

Általában 5 – 15 fő alkot egy csoportot. Javasoljuk, hogy hét fiatalra jusson egy csoportvezető.

Ha tehát 13 főből áll a csoport, akkor fontos, hogy a csoportvezető mellett

legyen egy további kísérő személy is.

Az a csoportvezető megítélésén múlik, hogy vállalja-e egyedül is a felelősséget egy nagyobb

csoportért.    

  • Egyéni jelentkezés

 Egyénileg is jelentkezhetnek fiatalok, miután felvették a kapcsolatot a koordinátorral.

Ebben az esetben   .beosztjuk őket egy csoportba.

 KÖLTSÉGEK

A részvétel minden fiatal, és csoportvezetőik számára ingyenes.

 

JELENTKEZÉS

 

Minél előbb tudtok jelentkezni (egyénileg vagy csoportosan) annál jobb.

A jelentkezési határidő: december 10.
Jelentkezni on-line módon is lehet, de mindenképpen ki kell tölteni a csoportregisztrációs

űrlapot, és a jelenléti ívet,melyek letölthetők a honlapról,vagy személyesen átvehető a

koordinációs központban . / hétfőtől-péntekig, 8:00 – 17:00 óráig /.

központ: SZER-TELEN IFIHÁZ,  5000 Szolnok, Batthyány u. 8.

tel.: 20 / 320 - 6545. Kozákné, Kovács Ildikó koordinátor.

                                                    

e-mail: szefisz@gmail.com

Feladatok:

Játék és téli ruhagyűjtés szervezése az iskolákban,

rövid műsor összeállítása.

A csoportok vezetőikkel a projekt helyszínére utaznak. A feladatot a helyszínen még

egyszer megbeszélik a csoportban, s aztán hajrá!.
A honlapon találtok majd időközben híreket, segítséget, vicces élményeket és fotókat.

Így minden érdeklődő nyomon követheti az eseményeket.

Szombaton este 18:00 órától a Szer-telen Ifiházban összegyűlhetünk a tapasztalatok megosztására,

kötetlen beszélgetésre, vidám játékra és karaokeversenyre a SZER-JAM KLUB

programunk keretein belül.

 

Legyen fix kapcsolattartó a szervezetnél

 

Ha nem világos a helyzet, akkor fontos tisztáznod a koordinátorral, hogy ki az az egy ember,

aki a 48 óra alatt illetékes a projektet illetően, és aki probléma esetén elérhető.

 

Kapcsolat

 

Telefonon kereshettek:

20 / 320-6545 ),vagy 20 / 348-0246 ha valamilyen segítségre van szükségetek.

Amint beérkezik a kérés, igyekszünk azt meg is oldani. Ugyanígy lehet híreket, és

képeket is beküldeni.

 

Szolnok, 2012. november 19.

Áldott felkészülést és sikeres végrehajtást kíván a szolnoki koordinációs központ és

 

                                                                                 Kozákné Kovács Ildikó

                                                                                           koordinátor